Digitalni marketing za klinike i bolnice

Saznajte na koji način će dobar digitalni marketing za klinike povećati broj novih pacijenata i doprineti rastu klinike.

Kako smo obezbeđivali jednoj klinici 50 inostranih pacijenata mesečno

Zašto je važan digitalni marketing za prosperitet klinike?

Digitalni marketing je postao ključan alat za promociju medicinskih usluga. Tradicionalno reklamiranje, putem oglasa bilborda i televizijskih reklama postaje sve manje efikasno zbog velike popularnosti digitalnih medija u svim starosnim grupama. Pored neosporne popularnosti, digitalni marketing nudi niz prednosti u odnosu na tradicionalno oglašavanje, pre svega precizno ciljano oglašavanje i prilagođavanje strategije u bilo kom trenutku.

Još jedna velika prednost digitalnog marketinga je mogućnost merenja rezultata u realnom vremenu. Dok je kod tradicionalnog reklamiranja teško pratiti tačne rezultate, digitalni marketing omogućava praćenje svakog klika, pregleda i konverzije, čime se olakšava optimizacija kampanja za bolje rezultate. Jedna od najznačajnijih prednosti je to što su troškovi digitalnog marketinga značajno niži, tako da se ovaj vid oglašavanja može prilagoditi svačijem budžetu.

Vebsajt klinike je ogledalo profesionalnosti

Websajt klinike je često prvi kontakt koji potencijalni pacijenti imaju sa vašim brendom i zato je važno da ostavite dobar prvi utisak. Pacijent percipira Websajt klinike kao ogledalo njene profesionalnosti i posvećenosti kvalitetu usluga, pa je važno uložiti u njegov dizajn i funkcionalnost.

Profesionalno dizajniran, intuitivan i informativan sajt može značajno poboljšati način na koji potencijalni pacijenti percipiraju kliniku. Informacije o uslugama, lekarima, lokaciji i kontaktima treba da budu jasno istaknute i lako dostupne. Ako ovi parametri nisu adekvatno istaknuti, povećava se verovatnoća da će potencijalni pacijent napustiti sajt i otići na sajt konkurencije.

Osim toga, omogućavanje online zakazivanja termina može olakšati pacijentima da se prijave za usluge, čime se poboljšava korisničko iskustvo. Redovno ažuriranje sadržaja na sajtu dodatno povećava angažovanje posetilaca i poboljšava rangiranje. Pravilnom implementacijom pomenutih strategija, klinike značajno poboljšavaju svoju vidljivost, privlače nove pacijente i održavaju dugoročnu saradnju sa pacijentima koji već koriste njihove zdravstvene usluge.

Bolje rangiranje na Google-u privlači nove pacijente

Kada pacijenti traže medicinske usluge, najčešće koriste pretraživače kao što je Google i odavno se ne oslanjaju isključivo na preporuke ljudi iz svog okruženja. Ako je Vaša klinika među prvima na listi rezultata pretrage, veća je verovatnoća da će potencijalni pacijenti kliknuti upravo na Vaš sajt.

SEO (Search Engine Optimization) ili optimizacija za pretraživače je ključna komponenta digitalnog marketinga koja pomaže klinikama da se bolje rangiraju na Google-u. Lokalni SEO je posebno važan za klinike. Optimizacijom za lokalne ključne reči, klinike poboljšavaju svoju vidljivost u lokalnim pretragama. Samim tim je veća verovatnoća da će pacijent zakazati pregled kod Vas, jer se Vaša klinika nalazi u njegovoj neposrednoj blizini.

Pored toga, kreiranjem kvalitetnog sadržaja na blogu koji odgovara na uobičajena pitanja pacijenata, klinike povećavaju svoj autoritet i relevantnost u očima Google algoritma, čime se dodatno poboljšava rangiranje sajta klinike.

Društvene mreže su u očima pacijenata dokaz vaših rezultata

Društvene mreže su neizostavan deo strategije svake klinike koja stremi ka uspehu i želi da se istakne u odnosu na konkurenciju. Instagram i TikTok su moćan alat za izgradnju brenda i poverenja među pacijentima. Društvene mreže omogućavaju klinikama da prikažu svoje usluge i rezultate kroz slike, video materijale i priče pacijenata.

Video produkcija je posebno bitna jer vizuelni sadržaj privlači više pažnje i na taj način može bolje da se prikaže kvalitet usluge. Kreiranjem edukativnih video snimaka, intervjua sa lekarima ili pacijentima koji su se uspešno izlečili, klinika gradi reputaciju i autoritet. Redovno objavljivanje kvalitetnog sadržaja i angažovanje pratilaca kroz komentare i poruke pomaže u stvaranju lojalne baze pacijenata koji će verovatno preporučiti kliniku drugima.

Digitalni marketing za klinike i lojalnost pacijenata

Email marketing je jedan od najefikasnijih načina za održavanje komunikacije sa pacijentima koji su već koristili Vaše usluge. Na taj način se gradi lojalnost i neguje kontakt sa pacijentima čak i kada nemaju potrebu za lečenjem. Kroz redovne newslettere klinike informišu pacijente o novostima, promocijama i zdravstvenim savetima. Poret toga, automatizovanjem email kampanje mogu podsećati pacijente na zakazane termine ili na godišnje preventivne preglede. Kreiranjem personalizovanih email poruka, klinika gradi dublji odnos sa pacijentima, utiče na njihovo zadovoljstvo uslugom i podstiče ih da se vraćaju ubuduće.

Dobre recenzije na Google-u grade reputaciju klinike

Ono što je nekada bila preporuka prijatelja, sada je to google recenzija. Online recenzije imaju veliki uticaj na reputaciju klinike. Zadovoljni pacijenti koji ostave pozitivne recenzije na Google-u, Facebook-u značajno poboljšavaju ugled klinike. Pozitivne recenzije ne samo da povećavaju poverenje potencijalnih pacijenata, već i pomažu u boljem rangiranju.

Podstaknite zadovoljne pacijente da ostave recenzije tako što ćete im to omogućiti kroz follow-up emailove ili po završetku pregleda ih zamolite da ostave recenziju. Važno je takođe aktivno pratiti i odgovarati na recenzije, bilo pozitivne ili negativne, jer to pokazuje vašu posvećenost poboljšanju usluga i brizi za pacijente.

Zašto agencija za digitalni marketing, a ne samostalno oglašavanje?

Kada se odlučujete između angažovanja agencije za digitalni marketing i samostalnog vođenja marketinških aktivnosti, razmotriti prednosti koje Vam može doneti saradnja sa agencijom specijalizovanom za digitalni marketing za klinike. Iako samostalno oglašavanje možda izgleda kao isplativija opcija, angažovanje stručne agencije se zapravo višestuko isplati iz nekoliko razloga, a to su:

1. Stručnost i iskustvo

Agencije za digitalni marketing imaju tim stručnjaka sa veštinama i iskustvom u različitim aspektima digitalnog marketinga, uključujući SEO, PPC, društvene mreže, content marketing i email marketing. Obučeni su da koriste najnovije alate i tehnike kako bi optimizovali marketinške kampanje.

Nasuprot tome, ako klinika pokušava da vodi marketing samostalno, može doći do manjka stručnosti i informacija o novim trendovima u marketingu, a kampanje su samim tim manje efikasne.

2. Pristup naprednim alatima i softverima

Agencije za digitalni marketing imaju pristup naprednim alatima pomoću kojih se može analizirati, optimizovati i pratiti marketinška kampanja. Ipak, takvi alati su često skupi i kompleksni za korišćenje bez odgovarajuće obuke. Neretko zahtevaju i mesečnu preplatu koja nije nimalo jeftina.

Kada marketinški stručnjaci koriste ove alate, pruža se dublji uvid u performanse kampanja, mogu da se identifikuju prilike za poboljšanje i prilagođavanje strategije kako bi se postigli najbolji rezultati. Samostalno vođenje kampanja ograničava pristup ovim resursima, što umanjuje rezultate i efikasnost kampanje.

3. Ušteda vremena

Vođenje marketinške kampanje zahteva značajno vreme i posvećenost. Planiranje, implementaciju, praćenje i optimizacija kampanja su izuzetno zahtevni i oduzimaju vreme koje bi osoblje klinike moglo da iskoristi za fokusiranje na pružanje medicinskih usluga i brigu o pacijentima. Angažovanje agencije štedi vreme i omogućava osoblju klinike da se fokusira na svoje osnovne zadatke, dok stručnjaci za marketing vode računa o promociji.

4. Fleksibilnost

Agencije za digitalni marketing lako skaliraju svoje usluge u skladu sa potrebama klinike. Bilo da vam je potrebna kratkoročna kampanja za promovisanje nove usluge ili dugoročna strategija za izgradnju brenda, agencija može da se prilagodi svoje aktivnosti kako bi odgovarale vašim potrebama. Sa samostalnim marketingom, ovakva fleksibilnost je veliki izazov za medicinske radnike koji nisu stručnjaci na polju marketing.

5. Povraćaj investicije (ROI)

Agencije imaju iskustvo u optimizaciji budžeta za marketing kako bi se postigao maksimalan povraćaj investicije. U skladu sa tim se identifikuju najefikasniji kanali za oglašavanje, optimizuju oglasi i sadržaj i smanjuju nepotrebni troškovi. Samostalno vođenje kampanja rezultira većim troškovima i manjim povraćajem investicije zbog nedostatka iskustva i znanja.

6. Kreativnost i inovacije

Agencije za digitalni marketing imaju kreativan pristup marketinškim kampanjama. Timovi marketinških agencija su sastavljeni od iskusnih stručnjaka za digitalni marketing koji razvijaju inovativne strategije i kampanje koje će se izdvojiti na tržištu. Samostalno vođenje marketinga ograničava kreativnost.

7. Praćenje i analiza rezultata

Jedna od ključnih prednosti angažovanja agencije je mogućnost detaljnog praćenja i analize rezultata marketinških kampanja. Agencije koriste napredne analitičke alate radi merenja performansi kampanja i pružanja detaljnih izveštaja o tome šta funkcioniše, a šta ne, koje parametre i u kom trenutku treba promeniti. Na osnovu ovih podataka se mogu brzo prilagoditi strategije kako bi se postigli bolji rezultati.

Digitalni marketing za klinike se višestruko isplati

Samostalno oglašavanje deluje privlačno mnogim klinikama zbog potencijalne uštede. Ipak, praksa je pokazala da se angažovanje agencije ipak više isplati jer će doći do povećanja prodaje u povećanja profita. Stručnost, pristup naprednim alatima, ušteda vremena, skalabilnost omogućavaju kontinuirani rast profita.

Digitalni marketing za klinike se višestruko isplati zbog preciznog targetiranja, veće vidljivost i građenja poverenja u brend. Korišćenjem SEO optimizacije, društvenih mreža, email marketinga i plaćenih oglasa, klinike mogu efikasno dopreti do šire publike, edukovati ih o svojim uslugama i ponudama i motivisati ih na zakazivanje pregleda. Sve navedene aktivnosti zajedno doprinose povećanju prihoda i rastu poslovanja jedne klinike.

Naš Winning Model je dokazan proces za generisanje rastućih rezultata

Agencija za digitalni marketing specijalizovana za promociju medicinskih proizvoda i usluga
  • Specijalizovani smo za digitalni marketing u medicini - proteklih 8 godina promovisali smo isključivo medicinske usluge.
  • Radili smo velike internacionalne kampanje na više od 6 jezika
  • Koristimo isključivo dokazane strategije koje pružaju velike rezultate kako za domaće tako i internacionalne zdravstvene ustanove sa kojima sarađujemo.
  • Jedinstveni smo po analitičkom merenju mikro i makro konverzija koje nam omogućava kreiranje idealnog korisničkog iskustva na web sajtu i stvaranje visoke stope konverzije.
  • U timu imamo marketing experte iz svih oblasti digitalnog marketinga, naš rad je transparentan i iskren, a mnoge usluge su nam besplatne

 

DIGITALCI SA MEDICINSKIM ISKUSTVOM

Rezultate ostvarujemo koristeći sve marketinške strategije koje smo isprobali u poslednjih 8 godina
  • U periodu 2012-2017 smo bili deo jedne Evropske klinike, za čiji proizvod smo stvorili tražnju na webu, a koja je izrasla u brend i proširila se na 3 druga kontinenta.
  • Saradjivali smo sa doktorima, psiholozima čak i pacijentima mnogih klinika prilikom definisanja "idealnog kupca" i pripreme oglasne poruke za promociju zdravstvenih ustanova. Poznajemo ciljnu grupu i znamo kako da konvertujemo običnog web posmatrača u vašeg pacijenta.
  • Znamo koji su digitalni kanali potrebni da se vaša klinika ili ordinacija razviju. Poznajemo regulativu i pravila ponašanja na oglašivačkim platformama za promovisanje medicinskih usluga.
  • Naši glavni klijenti
  • Naši glavni klijenti kojima smo obezbedili razvoj brenda u Italiji, Švajcarskoj, Francuskoj, Španiji, Nemačkoj, Srbiji.
  • I sve to iz naših kancelarija u Beogradu.
  • Glavnom klijentu iz Srbije smo obezbedili rast prihoda sa 30.000$ na 500.000$ mesečno, koji je rezultirao rastu broja zaposlenih sa 20 na 150.
Naši glavni partneri kojima smo obezbedili internacionalni razvoj

Jednim klikom uspostavi kontakt sa agencijom

Ukoliko želite da povećamo broj vaših pacijenata, u lokalu ili globalno, zakažite besplatnu video konsultaciju ili nas kontaktirajte odmah na telefon, viber ili whatsapp.


ZAKAŽITE BESPLATNU KONSULTACIJU

Digitalna marketinška agencija koja promoviše zdravstvene usluge
  • Ukoliko niste u mogućnosti da dodjete kod nas u kancelariju, možemo obaviti video sastanak u trajanju do 30 minuta.
  • Za video sastanak vam je potrebna samo kamera i internet konekcija.
  • Možete je obaviti uz pomoć vašeg telefona ili računara.
  • Sami birate vreme i datum ili je možete obaviti odmah.
  • Uspostavljate konekciju putem Zoom aplikacije ili klikom na klasični link.
  • Zakaži besplatnu video konsultaciju na kojoj ćemo se upoznati i besplatno ponuditi najbolje rešenje za vaš biznis model, bez vaše obaveze da ćemo saradjivati. USPOSTAVI VIDEO KONEKCIJU