Kurs 1
AVATAR
Kako kreirati vašeg idealnog kupca - Avatar, tako da kompletnu marketing imovinu usmerite ka osobama koje su voljne da vam daju novac.
- Uvod - Zašto je Avatar jako bitan
- Mapa empatije - Priprema mape za razumevanje publike/kupca
- Kreiranje avatara - Kome se obraćate, kome želite da pomognete/prodate
- Efikasan kopirajting - Kako pisati za vašu publiku.

Kurs 2
WEB SAJT
Kako treba da izgleda websajt koji vam obezbeđuje klijente
- Uvod - Kako websajt može ojačati vaš brend i uticati na rast biznisa
- Struktura web sajta - Kako kreirati strukturu web sajta
- UX - Kreiranje idealnog korisničkog iskustva
- Lending stranice - Kako napraviti strukturu LP koja daje visoku konverziju
- Storytelling - Povezivanje sa vašom publikom uz pomoć priča
- Kod sajta - Zašto html a ne wordpress
- Video - Kako snimiti video koji okupira pažnju
- CTA - Kreiranje poziva na akciju/kontakt sa visokim CTR

Kurs 3
PRODAJNI LEVAK
Iza svake posete koja stvori konverziju se krije dobar prodajni levak
- Uvod - AIDA osnovni levak
- Vrste poseta web sajta - Hladan, topao i vruć
- Vrste prodajnih levaka - Organski ili plaćeni
- Faze prodajnog levka - Priprema prstenova unutar levka
- Test levak - Kako kreirati minimalni osnovni levak za testiranje
- Merenje i optimizacija - Merenje i optimizovanje prodajnog levka
- Primeri levkova - Primeri osnovnih i dinamičkih levkovi

Kurs 4
FACEBOOK OGLAŠAVANJE
Kako pronaći potencijalnog klijenta na facebook-u i ponuditi mu svoje proizvode ili uslugu
- Uvod - Moć facebook oglašavanja
- Istraživanje publike - Korišćenje alata "audiance insight tool"
- Kreiranje facebook kampanja - Prva facebook kampanja
- Metodi targetiranja publike - Custom, looklike or saved publika
- Facebook pixel - Instalacija, priprema i korišćenje facebook pixela
- Facebook retargeting - Ponovno vraćanje kvalitetnih poseta web sajtu
- Primeri facebook oglasa - Kako kreirati kvalitetan oglas
- Facebook prodajni levak - Optimizacija facebook prodajnog levka

Kurs 5
GOOGLE OGLAŠAVANJE
Kako pronaći potencijalnog klijenta na google-u i ponuditi mu svoje proizvode ili uslugu
- Uvod - Moć google oglašavanja
- Priprema - Faza istraživanja i priprema
- Google kampanje - Kreiranje kampanje za pretragu
- Google kampanje - Kreiranje video i display kampanje
- Google kampanje - Kreiranje remarketing kampanje
- Praćenje konverzija - Priprema kampanja za merenje konverzija
- Izveštaj oglašavanja - Razumevanje izveštaja google oglasnih kampanja
- Google prodajni levak - Optimizacija google prodajnog levka

Kurs 6
SEO - optimizacija za google
Kako biti prvi na googlu
- Uvod - Moć SEO poseta
- On page SEO - Priprema sajta za google
- Off page SEO - Bele i sive seo tehnike
- Linkbilding - Izgradnja mreže beklinkova
- Postani autoritet za google - Kako ubediti google da vas voli
- Featured snippet - Sve o "featured snipets", "nulta pozicija", "rabbit hole" itd
- SEO checklist - Kompletna lista SEO obaveza
- Programi za SEO - Lista Seo alata koji će vam pomoći

Kurs 7
GOOGLE TAG MENADŽER
Praćenje kretanja posetilaca kroz websajt.
- Uvod - Sve o GTM
- Facebook i analitika - Kako integrisati facebook pixel i google analitiku
- Ponašanje posetilaca - Kako se prati ponašanje posetilaca web sajta
- Klikovi - Kako se prati svaki klik uz pomoć GTM
- Izveštaji događaja - Kreiranje levka za "događaje"

Kurs 8
GOOGLE ANALITIKA I KPI
Kako pratiti korisnike web sajta sa različitih kanala i kreiranje KPI metrike
- Uvod - Osnove google analitike
- Acquisition izveštaj - Razumevanje acquisition izveštaja
- Behavior izveštaj - Razumevanje behavior izveštaja
- Conversion izveštaj - Razumevanje conversion izveštaja
- Admin sekcija - Razumevanje admin sekcije
- KPI metrika - 5 kategorija marketing KPI metrike (lista od 40 taskova)

Kurs 9
BIZNIS
Kako povećati prihod nekoliko puta sa istim ulaganjem - studija slučaja od insajdera
- Strategija integrisanja novog proizvoda - Kako odabrati i integrisati novi proizvod
- Plasirati globalno - Kako pronaći novo tržište i zauzeti ga
- Value ladder - "Offer small and earn big on the long run"
- Upsale - Kako duplirati prihode bez velike investicije
- Od prijema do ispisa - Kako napraviti "advokata" od svog klijenta
- HR - Kako zapošljavati kvalitetan kadar

Kurs 10
PRODAJA
Moć ubeđivanja više ne funkcioniše
- Uvod Osnove prodaje
- Ubedjivanje Zašto ubedjivanje više ne daje rezultate
- Psihologija kupca Koliko se promenila psihologija kupca
- Novi koraci u prodaji Kako danas izgleda prodaja koja daje rezultate
- Zatvaranje prodaje Nove tehnike zatvaranja prodaje
