KURS DIGITALNOG MARKETINGA ZA MEDICINSKE RADNIKE

Kurs digitalnog marketinga za zdravstvene radnike

Sve digitalne veštine koje su vam neophodne za rast vašeg biznisa online

Želimo da podelimo naše iskustvo sa drugima i pomognemo im da razviju svoj medicinski biznis. Sa našim Winning Modelom smo dokazali da je pacijent voljan da putuje iz druge zemlje u Srbiju na lečenje

 

 

Za koga je ovaj kurs?

  • Za pojedince ili timove koji žele da promovišu svoj proizvod i uslugu u lokalu ili globalno.
  • Za menadžere koji žele da stvore svoj tim unutar klinike u kojoj rade.
Kurs se sastoji od našeg iskustva u digitalnom marketingu u medicini

Možete imati i najbolji proizvod na svetu, koji možda leči i rak. Ali ukoliko ljudi za njega ne znaju taj proizvod ne postoji.

Kurs 1

AVATAR

Kako kreirati vašeg idealnog kupca - Avatar, tako da kompletnu marketing imovinu usmerite ka osobama koje su voljne da vam daju novac.

  • Uvod - Zašto je Avatar jako bitan
  • Mapa empatije - Priprema mape za razumevanje publike/kupca
  • Kreiranje avatara - Kome se obraćate, kome želite da pomognete/prodate
  • Efikasan kopirajting - Kako pisati za vašu publiku.
Radionica 1 - kako kreirati idealnog kupca - Avatar

Kurs 2

WEB SAJT

Kako treba da izgleda websajt koji vam obezbeđuje klijente

  • Uvod - Kako websajt može ojačati vaš brend i uticati na rast biznisa
  • Struktura web sajta - Kako kreirati strukturu web sajta
  • UX - Kreiranje idealnog korisničkog iskustva
  • Lending stranice - Kako napraviti strukturu LP koja daje visoku konverziju
  • Storytelling - Povezivanje sa vašom publikom uz pomoć priča
  • Kod sajta - Zašto html a ne wordpress
  • Video - Kako snimiti video koji okupira pažnju
  • CTA - Kreiranje poziva na akciju/kontakt sa visokim CTR
Kurs 2 - Kako treba da izgleda web sajt koji konvertuje

Kurs 3

PRODAJNI LEVAK

Iza svake posete koja stvori konverziju se krije dobar prodajni levak

  • Uvod - AIDA osnovni levak
  • Vrste poseta web sajta - Hladan, topao i vruć
  • Vrste prodajnih levaka - Organski ili plaćeni
  • Faze prodajnog levka - Priprema prstenova unutar levka
  • Test levak - Kako kreirati minimalni osnovni levak za testiranje
  • Merenje i optimizacija - Merenje i optimizovanje prodajnog levka
  • Primeri levkova - Primeri osnovnih i dinamičkih levkovi
Kurs 3 - Kako treba da izgleda marketing prodajni levak

Kurs 4

FACEBOOK OGLAŠAVANJE

Kako pronaći potencijalnog klijenta na facebook-u i ponuditi mu svoje proizvode ili uslugu

  • Uvod - Moć facebook oglašavanja
  • Istraživanje publike - Korišćenje alata "audiance insight tool"
  • Kreiranje facebook kampanja - Prva facebook kampanja
  • Metodi targetiranja publike - Custom, looklike or saved publika
  • Facebook pixel - Instalacija, priprema i korišćenje facebook pixela
  • Facebook retargeting - Ponovno vraćanje kvalitetnih poseta web sajtu
  • Primeri facebook oglasa - Kako kreirati kvalitetan oglas
  • Facebook prodajni levak - Optimizacija facebook prodajnog levka
Kurs 4 - Facebook oglašavanje

Kurs 5

GOOGLE OGLAŠAVANJE

Kako pronaći potencijalnog klijenta na google-u i ponuditi mu svoje proizvode ili uslugu

  • Uvod - Moć google oglašavanja
  • Priprema - Faza istraživanja i priprema
  • Google kampanje - Kreiranje kampanje za pretragu
  • Google kampanje - Kreiranje video i display kampanje
  • Google kampanje - Kreiranje remarketing kampanje
  • Praćenje konverzija - Priprema kampanja za merenje konverzija
  • Izveštaj oglašavanja - Razumevanje izveštaja google oglasnih kampanja
  • Google prodajni levak - Optimizacija google prodajnog levka
Kurs 5 - Google oglašavanje

Kurs 6

SEO - optimizacija za google

Kako biti prvi na googlu

  • Uvod - Moć SEO poseta
  • On page SEO - Priprema sajta za google
  • Off page SEO - Bele i sive seo tehnike
  • Linkbilding - Izgradnja mreže beklinkova
  • Postani autoritet za google - Kako ubediti google da vas voli
  • Featured snippet - Sve o "featured snipets", "nulta pozicija", "rabbit hole" itd
  • SEO checklist - Kompletna lista SEO obaveza
  • Programi za SEO - Lista Seo alata koji će vam pomoći
Kurs 6 - Seo optimizacija sajta za google

Kurs 7

GOOGLE TAG MENADŽER

Praćenje kretanja posetilaca kroz websajt.

  • Uvod - Sve o GTM
  • Facebook i analitika - Kako integrisati facebook pixel i google analitiku
  • Ponašanje posetilaca - Kako se prati ponašanje posetilaca web sajta
  • Klikovi - Kako se prati svaki klik uz pomoć GTM
  • Izveštaji događaja - Kreiranje levka za "događaje"
Kurs 7 - Google tag menadžer

Kurs 8

GOOGLE ANALITIKA I KPI

Kako pratiti korisnike web sajta sa različitih kanala i kreiranje KPI metrike

  • Uvod - Osnove google analitike
  • Acquisition izveštaj - Razumevanje acquisition izveštaja
  • Behavior izveštaj - Razumevanje behavior izveštaja
  • Conversion izveštaj - Razumevanje conversion izveštaja
  • Admin sekcija - Razumevanje admin sekcije
  • KPI metrika - 5 kategorija marketing KPI metrike (lista od 40 taskova)
Kurs 8 - Google analitika i KPI

Kurs 9

BIZNIS

Kako povećati prihod nekoliko puta sa istim ulaganjem - studija slučaja od insajdera

  • Strategija integrisanja novog proizvoda - Kako odabrati i integrisati novi proizvod
  • Plasirati globalno - Kako pronaći novo tržište i zauzeti ga
  • Value ladder - "Offer small and earn big on the long run"
  • Upsale - Kako duplirati prihode bez velike investicije
  • Od prijema do ispisa - Kako napraviti "advokata" od svog klijenta
  • HR - Kako zapošljavati kvalitetan kadar
Kurs 9 - Online biznis

Kurs 10

PRODAJA

Moć ubeđivanja više ne funkcioniše

  • Uvod Osnove prodaje
  • Ubedjivanje Zašto ubedjivanje više ne daje rezultate
  • Psihologija kupca Koliko se promenila psihologija kupca
  • Novi koraci u prodaji Kako danas izgleda prodaja koja daje rezultate
  • Zatvaranje prodaje Nove tehnike zatvaranja prodaje
Kurs 10 - Prodaja

 

Radionice se mogu održati kod nas ili u krugu vaše kompanije,
prijavite se da vas obavestimo na vreme o sledećem slobodnom terminu

do 1. septembra su grupne radionice zauzete

 

Podelićemo sa vama sve tehnike koje smo koristili i kompletan proces kako smo od jedne male bolnice u Beogradu stvorili uspešan biznis od 6 miliona eura.

vrh